藝大×USC 共同制作
Tokyo Geidai×USC Collaboration Project
「Shelter」は、COVID-19 パンデミックのさなかに大都市での仕事を失い、故郷に帰る若い女 性の姿を追う物語型モバイルゲームです。彼女は、不仲の母親とうつ病という二重のストレス を抱えながら、新しく就いた配達員の仕事をこなしていかなければなりません。新生活のなか で彼女は様々な人々と出会い、彼らのトラブルを解決するのに手を貸したりすることで、人生 への感謝の気持ちを新たにしていきます。
Shelter is a narrative mobile game that follows a young woman as she returns to her hometown after losing her job in the big city during the onset of the COVID-19 pandemic. She must deal with the dual stress of her estranged mother and her major depression, all while managing her new gig as a delivery person. In her travels across the town, she will meet various new people, help them with their problems, and gain a newfound appreciation for life.