藝大×USC コラボレーション作品
Geidai×USC Collaboration Work
うーん、これはおいしい! Number Two Ice Cream Shop!
a
藝大×USC コラボレーション作品
Geidai×USC Collaboration Work
a
カジュアルな2Dスマホゲームです。アイスクリーム屋さんに扮して、どこかから落ちてくるアイスクリームの塊をキャッチ。熱狂的なお客様に食べさせてあげよう!
A 2D casual mobile game where you play as an ice cream gnome making ice cream in the shop. Catch the globs of ice cream falling from a mysterious place and serve them to your enthusiastic customers!
1995年中国四川生まれ。2017年清華大学美術学部アニメーション専攻卒業。 2019年現在、東京藝術大学大学院映像研究科アニメーション専攻在籍中。
Muyang graduated from the Animation Department of Tsinghua University in 2018. As of 2020, she is studying at the Department of Animation at Tokyo University of the Arts Graduate School of Film and New Media.
USCのインタラクティブメディア&ゲームで学ぶデザイナー、テクニカルアーティスト。 UCLAで環境科学を勉強後、ゲームデザインを追求し始め、プレイヤーの共感を呼び起こし、環境を助けるためにファンタジーの物語体験を生み出すことを決意。 目標は、人々が想像しなかった新しい世界とユニークなキャラクターを設計すること、およびプレイヤーに記憶の残る物語とゲームプレイを体験させること。 暇の時間に(そんな時間が少ないが)、絵を描いたり、踊ったり、タピオカを飲んだり、犬散歩、古筝を練習したり、ビデオゲームをしたり、曇りの日を楽しんだり、常に新しいことを学んだりしている。
Joanna is a game designer and technical artist studying Interactive Media and Games at USC. After studying Environmental Science at UCLA, she decided to pursue game design to create fantasy, narrative experiences that would evoke empathy in players and motivate them to take action to help the environment. Her goal is to design new worlds and unique characters people never would have imagined, and invite them to experience the memorable stories and gameplay she creates. In the rare moments when she’s not busy, Joanna loves drawing, dancing, drinking boba, walking her dogs, playing her Chinese harp, playing video games, enjoying cloudy days, and constantly learning new things.
無名のアーティスト
Unknown artist